Corrections

Corrections

0

In a story published on June 24, “Standing room only at Davis House,” the author of the article was incorrectly identified as Karla Araujo. Brien Hefler wrote the piece.

In a story published on June 24, “The Yard: Much more than a dance colony,” the date of the the Yard’s opening party was incorrect. It is on Friday, July 2.