A story published November 3, “Bathroom project $200K over budget,” incorrectly reported that the funding source for a federal grant are tax dollars. The grant is funded from royalties paid to the U.S. government by companies that drill for gas and oil offshore.

A story published in the print edition on November 3, “Shop Talk: Weekend events at Shindig & Made Here,” failed to list Dr. Robert Herman’s dental practice in Vineyard Haven.