Correction

In the Feb. 15 edition, Nick Peters was credited for a photo that ran with “A Spirited Undertaking.” The photo was taken by Leigh...

Corrections

In the Feb. 16 story “Up-Island school group examines tribal student policies in Aquinnah,” The Times misspelled the name of Nefititi Jette. A Feb....

Correction

A Jan. 4 article, “Movement afoot at long-dormant Bradley Square,” incorrectly stated the Island Affordable Housing Fund (IAHF) is defunct. The IAHF was “inactive” from...

Correction

A news story published May 8,  "Battling Addiction on Martha's Vineyard" mistakenly stated that Richard Manning has been a resident at Vineyard House since December...

Correction

A story published May 1, “Chilmark voters derail Squibnocket Beach plan, 83-81,” incorrectly reported that Thomas Bena referred to the proposed bridge as 24...

Corrections

The caption of a photograph published February 27, with “The late Geoff Pease wielded a beautiful brush,” incorrectly reported that Joshua Robinson-White won an...

Correction

A news brief published February 20, “West Tisbury police officer Russell Ventura resigns,” incorrectly reported that Mr. Ventura was scheduled to be arraigned on...

Corrections

A photograph published January 30, with the story “A new bend on yoga” incorrectly identified the location of the photo as Yoga Haven. The...

Corrections

A story published January 23, “State’s shift to Obama care is far from smooth,” gave an incorrect telephone number for the Massachusetts Health Connector....

Corrections

The MV Times 2013 Vineyard Property Values, published July 18 listed incorrectly the assessed value of property owned by Thea Hansen, Trustee, as $836,400.